Over RK Project

Mijn naam is Rianne van de Kolk - Wernsen, getrouwd en moeder van 2 kinderen. Sinds januari 2019 werk ik als zelfstandige en zet me in voor ZZP'ers en MKB'ers. Inmiddels ben ik ruim 10 jaar werkzaam op de arbeidsmarkt en heb ervaring opgedaan binnen verschillende bedrijven. Ik werk veel vanuit huis, gecombineerd met afspraken op locatie. 

Mijn vooropleiding

Na het behalen van mijn HAVO-diploma ben ik gaan werken bij montagebedrijf Hardeman | van Harten. Naast boekhouden, opzetten van een nieuwe website en uitvoeren van nacalculaties op diverse projecten, volgde ik een thuisopleiding via LOI: Praktijk Diploma Boekhouden. Na deze succesvol afgerond te hebben, ben ik gestart met de opleiding HBO Business Management. Dit alles naast mijn baan om zo het geleerde direct in praktijk te kunnen brengen. Na deze opleiding ben ik gaan werken voor FALK Handel (2012) (nu: MontageMarkt). Daar de complete administratie ingericht, alle betrokken bedrijfsprocessen opgezet en geoptimaliseerd, een webshop opgezet en volledig meegedraaid. Alle ins- en outs waren mij daar bekend en ik ontdekte dat het 'allrounder' zijn mij zeer goed paste. Binnen dit bedrijf kreeg ik de ruimte mezelf te ontwikkelen op het gebied van grafische vormgeving. 

Na de geboorte van mijn eerste kindje heb ik besloten om minder te gaan werken. Daarnaast had het thuiswerken al een hele tijd mijn voorkeur. Dankzij diverse opdrachtgevers werd dit mogelijk gemaakt en het enthousiasme is met de tijd alleen maar meer geworden.

Kortgezegd: ZZP'ers en MKB'ers assisteren in de complete bedrijfsvoering, dat is geweldig!

 

Programma's 

Software programma's maak ik mij gemakkelijk eigen. Dat is dan ook mijn kracht. Creatief met elk systeem. En de uitdaging ligt daarin om uw wens te realiseren op een zo eenvoudig mogelijke manier. 

 

Voor grafisch ontwerp werk ik met Adobe Illustrator & Indesign

Voor fotobewerking werk ik met Adobe Photoshop.

Boekhoudsoftware werk ik met name in AFAS, SnelStart, E-boekhouden, Unit4, Exact.

Kassasysteem heb ik ervaring met EasyPOS.

Websites en webshop heb ik gewerkt met diverse programma's. 

Etc.

 

Inrichting & optimalisatie bedrijfsprocessen

Momenteel richt ik mij vooral op ZZP'ers en MKB'ers die één aanspreekpunt willen voor het optimaliseren van hun bedrijf. Afhankelijk van de wensen, starten we bijvoorbeeld met het vernieuwen van de huisstijl (logo/briefpapier/website/webshop etc.). Dankzij mijn ervaring en creativiteit in online en offline marketing zorg ik dat u blijvend zichtbaar blijft, zowel online (social media / e-mailnieuwsbrieven etc.)  maar ook offline (ontwerp van advertenties / flyers / folders). Blijvend zichtbaar blijven kan alleen als we gegevens verzamelen van uw website. Met behulp van o.a. Google Analytics en diverse andere tools, zorg ik samen met u dat uw website online goed presteert.

 

Is er al een keuze voor een boekhoudprogramma gemaakt? Ook daarin kan ik u adviseren. Vervolgens de inrichting en optimalisatie. Ook koppelingen tussen boekhoudprogramma's en een webshop behoort tot de mogelijkheden. Ik werk dan vaak samen met een externe partij. In het geval van online koppelingen zijn diverse aandachtspunten van belang. Door ervaring en inzicht in systemen kan ik zorgen voor een duidelijke communicatie zodat u later niet voor verrassingen komt te staan. Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie!

 

Kortom: dé allrounder voor ZZP & MKB met o.a. de volgende voordelen:

  • 1 contactpersoon
  • Inzicht in ondernemen en de bijbehorende processen
  • Uitgebreide mogelijkheden met een passend tarief
  • Creatief denkvermogen 
  • Flexibel 

 

Zin om samen met mij uw bedrijf te verbeteren?